Vlasnik sportskog aviona koji mesecima nadleće iznad glava kupača na Štrandu neće biti kažnjen, kaže za Radio 021 portparolka Direktorata civilnog vazduhoplovstva Katarina Andrić Milosavljević.
Srbija je danas prepuna ego manijaka. Jedan od njih je i pomenuti. No dobro tako nam i treba, tu su nam Cece i Jelene, razni Ivani i Grandovi... naravno tu su i Amidze, Daidze a nadasve mame i tate sto sinove tetose. Naravno Pavlicici, Bubnjevici, Mikavice...
Sta se sad bunimo, tako smo glasali, to smo izabrali da gledamo, ti nas uce, ti nas vode, u njihovim izvedbama uzivamo. Uzivajte sad.
Draga redakcijo,samo vas molim da ovaj clanak i raspravu na temu ne skinete za pet minuta, kako to po nekada biva.
Nego da ga ostavite ceo dan, pa ga na kraju dana dajte dotičnoj gospodji - koja misli da je ceo grad lud i grdaonačelniku kog je bas briga za grda i gradjane.
Da, nekada je bilo vise reda, a sad je najviše nereda, dok neko ne strada nece se ni zaustaviti dotican pilot. A tad ce svi da peru ruke i da krvicu prebacuju na druge, pogotovu nas gradonacelnik, zar misli da ce ga i tad Pajtic zaštititi.
Koliko je Amidža platio za svoje vratolomije, mislim na uplate u privatne džepove inspektora,
koji su mu vec do sada i prijatelji postali koliko se druže sa njim i njegovim avionom.
Znate onu dečiju igru
Leti - leti - leti avion
Leti - leti - leti Amidža!!!!!
Leti - leti - leti inspektor (dace bog)
Ta nemojte kaz`ti da letim ispot 300 metara. ja sam obuceni civilni i vojni pilot a i amam lepu letelicu pa letim i znam da je sve bo zakonu jer je tako rekao Bokisa Tadesku iz Beograda. A vi crknite od muke , ha , ha , ha , ha . . .
avioni G-2 koji se nalaze na Čenejskom aerodromu ne pripadaju RV Srbije nego Aero Klubu G-4.
Čisto da razjasnimo neke činjenice,pre nego što iskoči 1000 eksperta za sve i ništa koji će da bace komentar.
Za ostalo nisam kvalifikovan da govorim,jedino me brinu mišljenja mojih sunarodnika koji se plaše aviona na nebu jer su nas bombardovali 1999.
To je dokaz da postajemo skroz amerikanizovani - ovce bez grama mozga,obični roboti.
Zašto Direktorat civilnog vazduhoplovstva ne komentariše na You Tube postaljen video. To što oni ne vide na radarima i što imaju izdate dozvolu za drugi pravac leta, to ne znači da nadobudni pilot ne leti nisko ispod đave!? Zašto su instruktori na Čenejskom aeodromu ostali nemi? Da se slučajno ne boje da će leteti i oni, ali sa svog traljavo odrađenog posla!
To nije pitanje narušavanja integriteta ili suvereniteta zemlje. To je pitanje međunarodnih pravila koja se odnose na potrebne minimume tehničkih i ljudskih resursa koji su neophodni da bi zemlja imala "licencu" odnosno potvrdu sposobnosti i opremljenosti da može da "kontroliše i upravlja" vazdušni prostor i saobraćaj na bezbedan i siguran način.
Neke zemlje te resurse nemaju ili im je prosto jeftinije da njihov vazdušni prostor kontroliše i nadgleda, odnosno letelicama upravlja neka susedna zemlja. Nešto više o tome na http://uvazduhu.com/sr/hrvatska-i-slovenija-razmisljaju-o-zajednickoj-kontroli-neba/
A kako bi to Srbija smela da kontrolisale TUDJE NEBO,
jel to znaci da Srbija SME da KONTROLISE Nebo nad Rumunijom ili bilo cije drugo /tudj/ vazdusni prostor
Ljudi, pa vojska može na radaru da uoči samo avione koji lete visoko. Hvalili su se obaranjem onog F117, a nisu pomenuli da je po pilota koji se katapultirao doletelo nekoliko helikoptera specijalaca uz podršku A10 Thunderbolt koji su takođe leteli veoma nisko. Njih nisu ni čuli ni videli. Doleteli, kružili, sleteli, pokupili pilota koji se katapultirao i vratili se nazad. Jedini dokaz protiv Amindže može biti fotografija ili snimak aviona spram nekog referentnog objekta (most, tvrđava, zgrada). Zato aparate i kamere u ruke pa čekajte.
Lepo je to jedan diskutant na ovom forumu objasnio, da su za ovo ludilo odgovorni i gradonačelnik, i Direktorat, i ministar policije, ali i ministar vojske - D.Šutanovac.
Ovaj "slučaj" zaista i treba internacionalizovati, jer je očigledno da je takva bahatost, i širenje opšte opasnosti i uznemiravanje građana, pokrivena od strane najviših organa ove (nesrećne) države!
Taj čovek očigledno uživa zaštitu najviših funkcionera ove zemlje što je užasno!
Postoji internet, pa izvolite...
Ja sam već nešto tome doprineo, ali jedan glas je usamljen slučaj...
Dok su naši piloti u 90-tim ginuli, on je šverao benzin, sada gnjavi Novosađane, a piloti se okreću u grobu. Nije on dorastao akrobatskom letenju, taj boluje od adrenalinskog šoka. Gradonačelnik bi trebao da ispita koga sve taj pilot potplaćuje!!!
Kucaj "aeromiting čenej" na google. Tamo je baza akro-grupe. Ili prosto otiđi na Čenej i zamoli ih da ti pokažu avione. Među njima (mislim 4) je i ovaj..."zloglasni" :-)
Ako se gradonačelnik ne izjasni povodom avijatičara, dok se ne proveri ko je ta
Katerina Andić koja ne zna razliku između 30 i 300 onda ceo slučaj treba internaciolizovati, jer za to ima argumenata.
Ako se ne varam vazdušni prostor nad Novim Sadom pripada vazdušnom prostoru Republike Srbije.A vazdušni prostor kontroliše- ko?Verovatno slepci(bez uvrede za slabovide)pa njihovi uredjaji zvani radari ne beleže visinu i brzinu objekata koji se tamo kreću.Ako je to tako,znači u naš (bez)vazdušni prostor mogu da (u)lete i krokodili ali nisko a i oni će biti "stelt",pa ih neće niko videti.Malo morgen!
Zaključak: Gradonačelnik NS odnosno nadležne službe,treba hitno da zatraže od Uprave za kontrolu letenja podatke na kojoj se visini dana tog i tog u toliko i toliko sati nalazio nad Novim Sadom pomenuti NLO.I kad dobije te podatke onda da podnese prijavu nadležnim organima kontrole letenja jer se isti NLO kretao sigurno ispod 300 metara.E i to je posao Gradonačelnika i njegovih službi a ne samo da otvara objekte i slika se za TV.
E, Bože me prosti komentara. Imenica EGZIBICIJA ni u jednom jeziku ne podrazumeva NIŠTA pozetivno. Recimo, jedan od sinonima: IŽIVLJAVANJE u cilju ostavljanja utiska na druge ljude.
Pre mesec dana TA BUDALA je ravno 15 PUTA mlaznjakom nadletala centar i Kej, brojala sam, nisam cičala od straha, nego sam ga najstrašnije klela što mi inače nije običaj.
Onda sam onako pomahnitala okrenula 92 a dežurni organ mi odgovori: Vi ste prvi koji se žali na neki avion!!! Ja ništa ne čujem????!!!!
E pa Sale, sve i da nastane republika Vojvodina, ne bi imala svoju kontrolu leta, te bi BG opet diktirao. Ovde si se malko zeznuo ostavljajuci ovakav komentar. Da te podsetim, vazdusni prostor CG je pod kontrolom Srbije i dalje i tako ce u narednom periodu ostati.
Citiram doticnog"Ono što često deluje sugrađanima kao previše nisko, ustvari je po zakonu, jer je 300 metara najniža tačka na kojoj mogu leteti civilni avioni"...
1-Pa ovo nije ni civilni avion vec vojni
2-I da le na 300 m neka sme da leti,ali nesme da manevrise nad naseljenim mestom,to je ogromna razlika laiku,a ne coveku koji je glavni za saobracaj u jednom gradu...
Doticni gospodin je pre par godina izazvao pucnjavu u nekom lokalu u Kamenici ali sve se dobro zavrsilo. Niko nije poginuo samo lakse ranjavanje u nogu a mediji i sudovi se posle nisu oglasavali. Ni sada ne treba dizati paniku posto jos nikoga nije ubio. Tek kada neko pogine ili se napravi neka slicna katastrofa videcemo sta cemo do tada je sve u redu. Ljudi, mi smo u najdubljem bunaru civilizacije.
Pa, ljudi ljudi ovo ne mogu da verujem. Avion redovno leti ispod gornjeg platoa Petrovaradinske tvrđave! Ne mogu da verujem da je Katarina Andrić Milosavljević tako nešto mogla da izjavi, da tvrdi$ Pa, nije moguće da smo mi Novosađani, prost svet, toliko ludi, da ne znamo na kojoj je visini plato đave$
...ratni profiter, jer je jos davno pre rata vozio Alfa Romeo i oduvek voleo malo avanture. Ali je strasno kako se ljudi plase zvuka aviona posle bombardovanja i namesto da uzivaju u egzibicijama, vriste od straha. Bajkeri i obesni vozaci vam ne smetaju?
Često nam pominju PREVENTIVU, pa nas upozoravaju i savetuju da reagujemo na odredjene pojave: zdravstvene, društvene, psihološko-psihijatrijske, sociološke, pa saobraćajne, kršenje ljudskih prava, sloboda...
Kada bilo šta od toga pokušamo, sve se završi na istom tom POKUŠAJU,sve do realizacije onoga ma šta se zalimo, to jest - TRAGIČNOG ISHODA. Da li to čekamo i u ovom slučaju?
jedan bučni mlazni avion leti i tu kod nas, nad dunavom, u Ledincima, a ne bi smeo jer iznad Beočina već počinje koridor za sletanje civilnih aviona na Surčinski aeodrom.
Taj isti biznismen zvani Amidža pre 5-6
godina je pretio novinarima Apolo tv. Čak su i prekidom programa skretali pažnju Novosađana na
tog "opasnog" lika.
bio bi red da neko iz svog podruma izvuce te zalihe oruzja koje je ostalo od proslih ratova i najzad nas otarasi ove napasti. inace ima da mu zabrane nikad.
Ovaj zemo-mamlaz ima zadatak iz BG centrale da zeza Vojvodjane-Novosadjane. Psiholoski rat koji Srbija vodi vec vise od 20 godina. Zato mu nikakva dozvola nije potrebna i zato niko nece reagovati.
Kome je prijatno da slusa mlazne avione u NS-u posle iskustva bombardovanja iz 1999? Shvatite ljudi da vas namerno maltretiraju i u tome uzivaju.
Ako 021 želi da bude ozbiljan medij onda urednik mora da obavesti: KONTROLU LETA u Beogradu, DIREKTORAT ZA VAZDUHOPLOVSTVO i UPRAVNI ODBOR AEODROMA ČENEJ.
Ako sam vas dobro razumeo, onda dotični pilot,
kome sam za vreme rata prodavao švercovani benzin,
nema dozvolu za let vojničkim avionom! Kada će već
funkcionisati pravna država. Galebovi mogu poneti 600 litara kerozina, a pilot nema dozvolu za let!?
Molim autora emisije da proveri sve to u ime Novosađana!
Veličina aviona tipa "Galeb" da mogu poleteti sa travnate "piste". Ako je pilot zaista
ratni profiter zašto mu onda policija drži leđa!?
Kako neko može da zatvori saobraćaj na bulevaru!? Zašto se sa pilotom ne bavi pravosuđe?
Ovaj avion NE MORA poleteti sa piste. G2 Galeb, skolsko / borbeni avion je pravljen da uzlece i slece i na travnate piste, a pilot je vise nego iskusan. Verovatno ima vise sati naleta od nasih vojnih pilota.
Na aeodromu Čenej tvrde, da pilot - inače ratni profiter i veliki donator DS-a, nema letačku dozvolu za mlazne avione!!!!! A, kontrola leta u Batajnici nikada mu nije izdala dozvolu da leti koridorom kanala i Dunava! Zato leti tu tako nisko, da ga vojni radari ne bi ukebali!!! Kada je pilot - ratni profiter, onomad, sa zmajem poletao sa Novog naselja njegovi sa benzinske pumpe redovno su zatvara saobraćaj na tamošnjem bulevaru! Baš bi me interesovao koga je sve dotični pilot - ratni profiter podmitio!?
pa ce i tzv amidza,matijevic,aleksander,dobroja,kuzman,jankovic......morati da dokazuju kako su dobili drzavljanstvo REPUBLIKE VOJVODINE a onda pravac bgd,mne ili bih koja ih je i poslala ovde.
ovo nije govor mrznje-ovo su cinjenice !!!
dokle VOJVODINA ne bude slobodna i pod okupacijom-ovo ce se desavati !!!
VOJVODINA BEZ BGD,MNE I BIH STRANAKA,NJIHOVE MAFIJE I POLTRONA !!!
Ovog "avijaticara" niko nece smiriti a pogotovo ne neko iz vladajuce garniture ciji ljudi rade u direktoratu civilnog vazduhoplovstva jer se sa "tajkunima" i "bajama" ne zamera. Ovaj biZmismen ce izvoditi akrobacije iznad naseljenor mesta dokle god neko ne nastrada. Kad bude unistio neciju imovinu ili ubio nekog onda ce se malo natezati po medijima, bice nekoliko osuda od strane lokalnih politikanata, sudski spor ce se vuci do zastarevanja a doticnu Katarinu Andric-Milosavljevic necemo ni videti a jos manje cuti. Tako je to u drzavavama ne razvijenog sveta.
budući da je proletao i između sajli i puta na mostu a iz par navrata i ispod mosta (ne sa galebom sa onim drugim avionom) ispada da je naš most ubedljivi rekorder sa najvišim stubovima i najvišim asfaltom na svetu, preko 300m! kakvi kreteni, pa nije narod baš toliko vesla sisao!!!
Odgovorno tvrdim da isti leti u visini 10-tog sprata...Nije jednom proleteo tako da ga gledam
"odgore"
Pozivam nadležne iz Direktorata da sa moje terase procene visinu.
Pre dve-tri nedelje sam vozio bulevarom, udaljen oko 100 metara od one dve kule kod stadiona (bio sam kod semafora na raskrsnici sa Maksima Gorkog). On je leteo tacno izmedju te dve kule, recimo na dve trecine visine zgrada, dakle imao sam potpuno jasno dva referentna objekta koja potpuno jasno pokazuju da je leteo bulevarom, na nize od 25 metara.
U normalnoj drzavi i Amidza i gospodja Katarina Andrić Milosavljević bi bili momentalo uhapseni.
"Nekada je ovom gradu trebalo manje zakona. Mnoge stvari su se regulisale same od sebe, tj. bile su stvar kulture i etike."
Stariji Novosadjani se secaju da je tamo negde sedamdesetih i osamdesetih godina na ulazu u Novi Sad kod Rafinerije bio kontrolni punkt saobracajne policije. Svako vozilo sa BG tablicama bi zaustavljali pre ulaska u grad i drzali im predavanja kako se vozi po Novom Sadu, ne koristi se sirena, ogranicenje je 60, pesaci se pustaju na pesackom, . . . Bilo je i onih drcnijih policajaca koji bi odmah na ulasku u Novi Sad nekom sa BG tablicama naplatili kaznu a ovaj ako se bunio sto placa za nesto sto nije ucinio dobijao bi odgovor to je za ono sto ces napraviti pa da te ne jurimo. Posle su dosle devedesete, primani novi ljudi u policiju i taj stari dodbi obicaj se izgubio.
dobro je, sada barem znamo koga ćemo vući za uši kada se majmun sruši (i ko će nedužne ljude da nosi na svojoj duši). Ova država se iživljava na poštenim ljudima, a krupni kriminalci se na očigled javnosti sa visine smeju svima u lice.
Ako nesposobni partijski apartčici u direktoratu civilnog vazduhoplovstva smatraju da je u redu da se izvode lupinzi iznad gusto naseljenog grada, ja kao potpuni laik sam 100% ubeđen da je to vrlo opasno i da se radi o bahatom iživljavanju i ugrožavanju tuđih života. I najiskusniji piloti često izgube kontrolu prilikom izvođenja mnogo manje opasnih manevara. Ako ima ovde ljudi iz struke, neka se oglase!
meni je samo čudno, što ako ja izvodim akrobacije sa svojim motorčićem na dozvoljenoj visini (iznad asfalta) a jako dobro to radim - mene kazne neki tamo panduri... gledaju tamo neke registarske tablice, slikaju, radarišu... ma čemu to? pa ja redovno sam prijavio ženi da idem da vozim...
mene jako interesuje zašto se tolerišu stvari u Novom Sadu - kao što je ludara na mišeluku, gde ne mogu da vozim brže od 40 jer mi uzimaju dozvolu, a noću jedva izvučem živu glavu kada se pored mene zakuca ludak u brdo - kao što je ludara na nebu...
Živim na Keju u blizini solitera kod Kvantaša. Te zgrade imaju 17 spratova, što znači da nisu više od 50-60m. Pre neki dan je Amidža obletao oko njih. Ili su gospoda u Direktoratu potpuni slepci, ili sam ja... ali uložio bih u opkladu sve što imam da avion nije leteo na petostrukoj visini solitera.
Ako je dotični gospodin pilojac baš tolika faca i toliki egzibicionista da voli da impresionira masu neka lepo dođe na Štrand i pred svima se malko prošeta go golcijat, čisto da vidimo koliki mu je...
Nekada je ovom gradu trebalo manje zakona. Mnoge stvari su se regulisale same od sebe, tj. bile su stvar kulture i etike. Sada ni zakon nista ne pomaze. Ako biznismenov i nije suvise nisko (avion), ipak je u poslepodnevnim satima razbudio sve koji su prilegli da se odmore i rasplakao mnoge bebe. A on, jadan, misli da nas je fascinirao svojim umecem.
Potcinjeni,drski,bezobrazni,prodadose se za bednu sicu,a kad su je uzeli moraju da cute,nesmu ime da mu spomenu,eto metak u celo.Ma treba vas odmah smenuti,gamad jedna.A doticni nek ide odakle je dosao i nek radi svom rodu sta hoce.
Praćku, pa udri! Ako ništa drugo, izaće neverovatan naslov u novinama "Oborili praćkom avion na visini iznad 300m"...u rubrici Verovali ili ne. Šalim se malko. Ali, evo druge ideje koja takođe može da ispadne interesantna fotka za medije u rubrici Zanimljivosti, kad dotični pilojac proleće a vi svi dignite i pokažite mu "onaj prst"...baš bi to interesantna i upotrebljiva masovna fotografija bila...
"Oko Novog Sada ima dosta njiva iznad kojih bi se mogli trenirati takvi manevri. Pa ako padne 99% će da bude samo materijalna šteta."
Tacno tako, ali tamo niko sem nekoliko paora nece videti njegovo ku*cenje zbog kojeg sve ovo i izvodi. Lepse mu je da to izvodi iznad nasih glava, da se budale pale i posle prepricavaju kako je Ami*a kul lik, ima mu*a i niko mu nista ne moze.
Pa naravno da ove godine nije bilo prijava jer prosle godine ni jedna nije bila sankcionisana. To sto su inspektori utvrdili na terenu ne mora nista da znaci jer je "poznati biznismen" mogao dobiti dojavu o izlasku inspektora sto je najverovatnije tako i bilo. Mozda ja kao gradjanin ne mogu da procenim na kojoj visini leti neki avion, ali ako u zgradu, komsiluku, ulici, medju prijateljima imate nekog pilota (ili jedrilicara) bilo vojni, civilni, sportski, penzionisani, aktivni, tacno ce vam reci na kojoj visini doticni leti. Pogodice u santimetar tacnu visinu prostim pogledom u nebo. Poznajem nekoliko pilota koji su mi u par navrata rekli da taj ludak leti ispod 300m a neki od tih pilota poznaju i tog "poznatog biznismena" i za njega kazu da je lood. Kazu da postoji realna sansa da jednog dana negde zvekne i povuce jos nekog u smrt. Na moje pitanje zasto Direktorat ne reaguje samo se nasmeju i odmahnu rukom. Lik jednostavno srpski receno krsi propise, ali niko ne zeli da mu se zamera. Nastupi jesu atraktivni, ali se izvode iznad glava gradjana i jednog dana ce overiti ili strand ili okolinu Stranda. Prosto je neshvatljivo da pored pisanih zakona koji su svuda u svetu isti i kojih se Srbija strogo pridrzava neko moze uzastopno da ih krsi bez ikakvih posledica.
Da li je ova normalna sa svojom izjavom.pa dok inspektori izadju on se prizemljio uveliko.Gradjani imaju pravo da znaju ko je taj i čim se bavi da dok narod prebira po kontejnerima on dokazuje svoju muškost na nebu.da li je to 300 ili nije 300 metara baš me briga neka leti tati nad glavom po brdima odakle je i došao ali gradjani vas debelo plaćaju da vodite računa o njihovim interesima a ne da štitte interese sumnjivih likova
Umesto da ovaj "kontroverzni bizMinsmen" uvede
obavezno placanje karte za prisustvo aeromitingu,ovi dosadni novosadjani se bune.
Sta se zale ako jos niko nije poginuo,ako deca nisu dozivela kolektivni fras,bake i deke totalno ogluveli...
Ipak je to "poznati novosadski bizMinsmen,kontoverzni ,odavno poznat i policiji".
Ima covek potrebu da narodu uteruje strah u kosti.
Jos samo da objave da je "visoki funkcioner" neke stranke koja je na vlasti.
Ima se,moze se- ima da ga sa strahom docekujemo.
tako je, 300 000 hiljada gradjana novog sada su ludaci totalni i maloumni pa ne umeju da razlikuju 300 od 30 m visine,
a i jednoj je leteti a drugo je praviti lupinge i obrusavanja, prilikom kojih su i najiskusniji piloti na aeromitinzima usred njive gde na 20km nema ni jedno drvo ginuli, a ne na 100m od mosta sa sajlama
Bez obzira da li je 300 m ili ne, ovo je previše blizu naselja. Zamislite samo scenario da izgubi kontrolu usled kvara, on bi se katapultirao. Ali avion bi završio u nekom od stambenih objekata, gde bi bilo sigurno žrtava, ako ne od direktnog udara onda od požara, jer avion ne nosi 50 litara goriva. U najboljem slučaju pao bi između zgrada, ali i tada je vrlo verovatno da će neko nastradati.
Volim avione i lepo je videti takve manvre. Ali nije prijatno trenirati i često raditi tako nešto u blizi gusto naseljenog mesta.
Oko Novog Sada ima dosta njiva iznad kojih bi se mogli trenirati takvi manevri. Pa ako padne 99% će da bude samo materijalna šteta.
...ispadosmo mi budale, ma da, treba nam kupiti svima naocare sa naaajvecom dioprtijom i magarece usi!!!
Mislim stvarno nije u redu sa nase strane da postenog coveka krivimo da krsi propise!!!
C C C...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Divljanje pilota neće biti sankcionisano
Novi Sad
•07.07.2011.
•10:00 > 07:57
Komentari 88
Arkan
gagai
u istu cuzu.oma!!!
V
Sta se sad bunimo, tako smo glasali, to smo izabrali da gledamo, ti nas uce, ti nas vode, u njihovim izvedbama uzivamo. Uzivajte sad.
Beba
Nego da ga ostavite ceo dan, pa ga na kraju dana dajte dotičnoj gospodji - koja misli da je ceo grad lud i grdaonačelniku kog je bas briga za grda i gradjane.
Da, nekada je bilo vise reda, a sad je najviše nereda, dok neko ne strada nece se ni zaustaviti dotican pilot. A tad ce svi da peru ruke i da krvicu prebacuju na druge, pogotovu nas gradonacelnik, zar misli da ce ga i tad Pajtic zaštititi.
lelako
koji su mu vec do sada i prijatelji postali koliko se druže sa njim i njegovim avionom.
Znate onu dečiju igru
Leti - leti - leti avion
Leti - leti - leti Amidža!!!!!
Leti - leti - leti inspektor (dace bog)
direktorat
Cenej
leteci medvedic
Super Galeb
Čisto da razjasnimo neke činjenice,pre nego što iskoči 1000 eksperta za sve i ništa koji će da bace komentar.
Za ostalo nisam kvalifikovan da govorim,jedino me brinu mišljenja mojih sunarodnika koji se plaše aviona na nebu jer su nas bombardovali 1999.
To je dokaz da postajemo skroz amerikanizovani - ovce bez grama mozga,obični roboti.
MiG-21
http://www.mycity-military.com/Blog/Bahatost-americkih-pilota.html
Čenejac
instruktor
Vaskez NS
Neke zemlje te resurse nemaju ili im je prosto jeftinije da njihov vazdušni prostor kontroliše i nadgleda, odnosno letelicama upravlja neka susedna zemlja. Nešto više o tome na http://uvazduhu.com/sr/hrvatska-i-slovenija-razmisljaju-o-zajednickoj-kontroli-neba/
1ns
jel to znaci da Srbija SME da KONTROLISE Nebo nad Rumunijom ili bilo cije drugo /tudj/ vazdusni prostor
AAA
Oficir
Ovaj "slučaj" zaista i treba internacionalizovati, jer je očigledno da je takva bahatost, i širenje opšte opasnosti i uznemiravanje građana, pokrivena od strane najviših organa ove (nesrećne) države!
Taj čovek očigledno uživa zaštitu najviših funkcionera ove zemlje što je užasno!
Postoji internet, pa izvolite...
Ja sam već nešto tome doprineo, ali jedan glas je usamljen slučaj...
Amater
http://tangosixblog.com/
koverat
Vaskez NS
E da, prodajem "Strelu", cena povoljna !
pilot
Katerina Andić koja ne zna razliku između 30 i 300 onda ceo slučaj treba internaciolizovati, jer za to ima argumenata.
Lokalac
Zaključak: Gradonačelnik NS odnosno nadležne službe,treba hitno da zatraže od Uprave za kontrolu letenja podatke na kojoj se visini dana tog i tog u toliko i toliko sati nalazio nad Novim Sadom pomenuti NLO.I kad dobije te podatke onda da podnese prijavu nadležnim organima kontrole letenja jer se isti NLO kretao sigurno ispod 300 metara.E i to je posao Gradonačelnika i njegovih službi a ne samo da otvara objekte i slika se za TV.
Miss Spock
Pre mesec dana TA BUDALA je ravno 15 PUTA mlaznjakom nadletala centar i Kej, brojala sam, nisam cičala od straha, nego sam ga najstrašnije klela što mi inače nije običaj.
Onda sam onako pomahnitala okrenula 92 a dežurni organ mi odgovori: Vi ste prvi koji se žali na neki avion!!! Ja ništa ne čujem????!!!!
Tole
Marko
1-Pa ovo nije ni civilni avion vec vojni
2-I da le na 300 m neka sme da leti,ali nesme da manevrise nad naseljenim mestom,to je ogromna razlika laiku,a ne coveku koji je glavni za saobracaj u jednom gradu...
Krle
katarina
Svetlana
Spiridon
Tanja
Kada bilo šta od toga pokušamo, sve se završi na istom tom POKUŠAJU,sve do realizacije onoga ma šta se zalimo, to jest - TRAGIČNOG ISHODA. Da li to čekamo i u ovom slučaju?
ledinci
pawlle
biznismen
godina je pretio novinarima Apolo tv. Čak su i prekidom programa skretali pažnju Novosađana na
tog "opasnog" lika.
jazavac
Goran
Boze sta mi trpimo sve... umesto da izadjemo na ulice i javno bojkotujemo.
Vojvodjan
Kome je prijatno da slusa mlazne avione u NS-u posle iskustva bombardovanja iz 1999? Shvatite ljudi da vas namerno maltretiraju i u tome uzivaju.
ČENEJ
dozvola
kome sam za vreme rata prodavao švercovani benzin,
nema dozvolu za let vojničkim avionom! Kada će već
funkcionisati pravna država. Galebovi mogu poneti 600 litara kerozina, a pilot nema dozvolu za let!?
Molim autora emisije da proveri sve to u ime Novosađana!
Duchess of Shangay
(ne tako cesta pojava!)
G
TT
Lično sam gledao kako poleću sa travnate piste, nije nikakav problem.
galeb
ratni profiter zašto mu onda policija drži leđa!?
Kako neko može da zatvori saobraćaj na bulevaru!? Zašto se sa pilotom ne bavi pravosuđe?
Wild
Duchess of Shangay
Novosadski Cenej to nije jer je to samo travnata pista na kojoj nije moguce sletanje/poletajne MLAZNOG aviona.
Sigurno se radi o vecoj, duzoj, betoniranoj pisti kojih bas i nema toliko u okolini.
No no sale
Amonimus
red bull air race
lancer
Deleteboy
sale novosadjanin
ovo nije govor mrznje-ovo su cinjenice !!!
dokle VOJVODINA ne bude slobodna i pod okupacijom-ovo ce se desavati !!!
VOJVODINA BEZ BGD,MNE I BIH STRANAKA,NJIHOVE MAFIJE I POLTRONA !!!
Lusi NS
ProVokator
Možda se to računa nadmorska visina?
Odmah inicijativa da se zabrane letovi iznad teritorije grad Novog Sada!!!
Scotch Bonnet
Chelsea you are not wrong at all!
Miss Spock
ns
Sa Salajke
Anonimus 2
M
"odgore"
Pozivam nadležne iz Direktorata da sa moje terase procene visinu.
U normalnoj drzavi i Amidza i gospodja Katarina Andrić Milosavljević bi bili momentalo uhapseni.
Svetozar
U normalnoj zemlji, neko bi zbog ovoga već popio otkaz, nama nažalost ostaje da čekamo da se ovaj negde slupa, da bi neko dosetio da radi svoj posao.
Lek se zove
Po čemu se pretpostavlja da je biznismen, po tome što ima mnogo novca? Pa i veliki kriminalci imaju mnogo novca! Prvo utvrdite šta je od ta dva.
"Ono što često deluje sugrađanima kao previše nisko, ustvari je po zakonu, jer je 300 metara najniža tačka na kojoj mogu leteti civilni avioni"
Pa to nije civilni avion već vojni avion Galeb G2!
rezervista
@ novosadjanka
Stariji Novosadjani se secaju da je tamo negde sedamdesetih i osamdesetih godina na ulazu u Novi Sad kod Rafinerije bio kontrolni punkt saobracajne policije. Svako vozilo sa BG tablicama bi zaustavljali pre ulaska u grad i drzali im predavanja kako se vozi po Novom Sadu, ne koristi se sirena, ogranicenje je 60, pesaci se pustaju na pesackom, . . . Bilo je i onih drcnijih policajaca koji bi odmah na ulasku u Novi Sad nekom sa BG tablicama naplatili kaznu a ovaj ako se bunio sto placa za nesto sto nije ucinio dobijao bi odgovor to je za ono sto ces napraviti pa da te ne jurimo. Posle su dosle devedesete, primani novi ljudi u policiju i taj stari dodbi obicaj se izgubio.
Veliki Šveb
milojko
BEZNAĐE
Ako nesposobni partijski apartčici u direktoratu civilnog vazduhoplovstva smatraju da je u redu da se izvode lupinzi iznad gusto naseljenog grada, ja kao potpuni laik sam 100% ubeđen da je to vrlo opasno i da se radi o bahatom iživljavanju i ugrožavanju tuđih života. I najiskusniji piloti često izgube kontrolu prilikom izvođenja mnogo manje opasnih manevara. Ako ima ovde ljudi iz struke, neka se oglase!
alxxl
mene jako interesuje zašto se tolerišu stvari u Novom Sadu - kao što je ludara na mišeluku, gde ne mogu da vozim brže od 40 jer mi uzimaju dozvolu, a noću jedva izvučem živu glavu kada se pored mene zakuca ludak u brdo - kao što je ludara na nebu...
Nenad
sosa
novosadjanka
13
sosa
@ Anonimus
Tacno tako, ali tamo niko sem nekoliko paora nece videti njegovo ku*cenje zbog kojeg sve ovo i izvodi. Lepse mu je da to izvodi iznad nasih glava, da se budale pale i posle prepricavaju kako je Ami*a kul lik, ima mu*a i niko mu nista ne moze.
Vukajlo
Хм
Е, да простите, како ли сте само одмерили да није летео ниже од 300 метара?
Tulipan
mama
Jo
Grunf
novi sad
obavezno placanje karte za prisustvo aeromitingu,ovi dosadni novosadjani se bune.
Sta se zale ako jos niko nije poginuo,ako deca nisu dozivela kolektivni fras,bake i deke totalno ogluveli...
Ipak je to "poznati novosadski bizMinsmen,kontoverzni ,odavno poznat i policiji".
Ima covek potrebu da narodu uteruje strah u kosti.
Jos samo da objave da je "visoki funkcioner" neke stranke koja je na vlasti.
Ima se,moze se- ima da ga sa strahom docekujemo.
Gillan
Valjda tankuju gorivo kod njega besplatno.
nsnn
a i jednoj je leteti a drugo je praviti lupinge i obrusavanja, prilikom kojih su i najiskusniji piloti na aeromitinzima usred njive gde na 20km nema ni jedno drvo ginuli, a ne na 100m od mosta sa sajlama
Volim avione i lepo je videti takve manvre. Ali nije prijatno trenirati i često raditi tako nešto u blizi gusto naseljenog mesta.
Oko Novog Sada ima dosta njiva iznad kojih bi se mogli trenirati takvi manevri. Pa ako padne 99% će da bude samo materijalna šteta.
gobo
Roditelj
Mislim stvarno nije u redu sa nase strane da postenog coveka krivimo da krsi propise!!!
C C C...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H